Advies en opleiding om jou als beelddenker beter te laten functioneren op je werk:
Verhoog je efficiëntie, verbeter de samenwerking en zorg voor minder tijdverlies voor jezelf, je medewerkers, je collega's, je klanten, je leveranciers, enz.
Kortom tijdswinst en een rustigere werkomgeving door minder ergernis en frustratie omwille van misverstanden en miscommunicatie.
In elk traject werk jij aan de 3 elementen:
✔︎ Bewustwording van de verschillen
✔︎ Zelfzorg en zelfkennis
✔︎ Samenwerking en communicatie
Verschillen creëren misverstanden. Waarin verschillen je collega’s, medewerkers en jijzelf op het vlak van:
✓ Communicatiestijlen
✓ Manier van werken
✓ Probleem oplossen
Begin bij jezelf met stappen te zetten.
Als je op dezelfde manier blijft denken en praten, groeit je onrust en stress. Zodra jij de behoeften en talenten ontdekt en leert inzetten, ontstaan nieuwe mogelijkheden.
Gesprekken creëren oplossingen & mogelijkheden.
Jezelf aanpassen aan de communicatiestijl van collega’s of klanten zorgt voor begrip en erkenning. Dit vormt de basis om een verbinding te bouwen van respect en vertrouwen.